Sunday, February 18, 2007

Om Tito:=)

Siste dagen hvor han levde... Første kullet hans!:=)Tito er en omplaserings hund! Han var 6år gammel da jeg fikk han! Jeg henta han da jeg hadde juleball i 10.klasse. Nå er han 10år og nesten alle tror at han er en valp:=)Han har 2 kull etter seg på hele 11 men desverre var det 2 som døde... Han er ca 5-6kg og 30 cm høy. Han har et fantastisk gemytt og han forstår"go natt", da løper han opp og finner seg en plass på gulvet og ligger der:=)han er norsk champion.
Tito døde fra oss onsdag den 25 aug presis kl 18:28.
han fikk DESVERRE problemer med hjertet sitt, og fikk et slag sånn at venstre side ble heelt lammet... men det var det beste for han... han spant og gikk rundt i ring hele tia...
jeg kommer AALDRI til å glemme deg du er AALTID nr 1 for meg!! tros alt var du min aller, aller, aller første hund!!:=)nå er du opp ihimmel'n sammen med Zala og Jana trygt og godt og IKKE lider:=):=)jeg kysset deg hadet...

No comments: